Eesti    English

Mõtteid Disainmõtlemise konverentsilt

Eile toimunud Disainmõtlemise konverents tõi kokku oma ala asjatundjad ning inimesed, kes soovivad ennast selle valdkonnaga rohkem kurssi viia.

Läbivaks teemaks erinevates ettekannetes kujunes see, kuidas luua tooteid ja teenuseid, mis tarbijale ka päriselt korda lähevad, sest tänapäeval äri edu enam teisiti ei saavuta.

Nii lõppes ka Nokia edulugu, kui kliendi vajadusele enam tähelepanu ei pööratud, tõdes Dr Mikko Laukkanen, kes tegutseb akadeemilise direktorina Aalto Ülikooli Executive Education programmis.

Pilt Dr Mikko Laukkaneni esitlusest: “Thinking Design in Business”.

Selleks, et saavutada häid tulemusi, on oluline, et ettevõtte juhtkond disainmõtlemist toetaks. Siinkohal on hea teha enda ettevõtte aus kaardistus ning tõdeda, mis sammus parasjagu ollakse, et seada sihid järgmisele levelile jõudmiseks.

Pilt Dr Mikko Laukkaneni esitlusest: “Thinking Design in Business”.

Walleniumi asutaja ja tegevjuhi Endrus Arge sõnul on disainmõtlemine aidanud neil innovaatilisi tooteid luua. Selle üheks tõestuseks on nende poolt loodud modulaarsete koosoleku ruumide Silen Space edu. Toote arendusse olid lõppkasutajad kaasatud juba idee staadiumis. 

Pilt Endrus Arge ja Joel Kotsjuba esitlusest: “Innovaatiline toote- ja teenusearendus”.

Innovatsioon võib sündida ka läbi asutaja kurva kogemuse. Nii sai alguse ka Memoris matusebüroo, mille eesmärgiks on muuta kadunukese ärasaatmine möödunud hetkede väärtustamiseks ja tänulikkuseks koosoldud aja eest, tehes samal ajal kogu korraldamise võimalikult kiireks ja mugavaks.

Pilt Tarko Tuisu esitlusest: “Innovaatiline teenusedisain”.

Ajaleheveergudelt võib jääda mulje, et edukad tooted sünnivad üle öö, selgitas Cleveroni pakirobotite peadisainer Lauri Hirvesaar. 

Pilt Lauri Hirvesaare esitlusest: “Innovaatiline tootearendus”.

Paraku on tegelikkus midagi muud ning selleks tuleb valmis olla. Iga vale pööre viib lõpuks õigele teele, sest me õpime läbi saadud kogemuste. Peamine on mitte kaotada katsetamise julgust.

Pilt Lauri Hirvesaare esitlusest: “Innovaatiline tootearendus”.

Üritusel oli ka teisi põnevaid esitlusi. Aitäh Design Minds konverentsi korraldamise eest!

UX Estonia on digitaalse kasutajakogemuse disaini, uuringute, konsultatsiooni ja koolituse ettevõte.

Kui vajad abi portaali, äpi, veebilehe, iseteeninduse, e-poe, infosüsteemi vm digilahenduse loomisel või testimisel, võta meiega ühendust.

Kui soovid osa võtta mõnest meie koolitusest, vaata käimasolevaid koolitusi.

Et olla kursis UX ehk kasutajakogemuse valdkonnas toimuvaga, saada mõtteid ja nippe kasutajakogemuse edendamiseks, võid liituda meie uudiskirjaga. Me ei spämmi!