UX Estonia blogi
Märtsis koolitasime tulevasi kasutuskogemuse proffe
Märtsi alguses leidis aset järjekordne vinge ja praktiline UX Estonia koolitus, mille käigus tutvustati lisaks teadmistele kasutajakogemusest (UX) ka erinevaid prototüüpimise tehnikaid ja tehnoloogiaid. Koolituse lõpuks oli kõigil osalejatel selja taga ka esimene päris enda koostatud ja läbi viidud kasutusmugavuse testimine kasutajatega.
E-poed, miks te mu raha ei taha?
Ostu sooritamiseks pead mõnes e-poes tegema kuni 26 sammu. Kui sa teed ostu sooritades vea, näiteks unustad oma kasutajanime või parooli ära, võib ostu sooritamiseks kulunud sammude hulk tõusta kuni 36 sammuni. Just liiga pika ostuprotsessi tõttu on paljude e-poodide mureks ostust loobunud klientide arv, mis ulatub keskmiselt kuni 69,23 protsendini. Kas oled oma e-poodi vaadanud kliendi pilguga?
Move over UX Honeycomb, there's a new analogy in town.
Meekärg on üks UX visualiseerimise variante, mis toob välja kõik erinevad komponendid, millest kasutuskogemus tegelikult koosneb. Kuid sealt ei tule välja see, et kuivõrd palju need üksteisest sõltuvad.
Loe lähemalt siit