UX Estonia blogi
10 levinud UX/UI viga, mis kliendid eemale peletavad
Ei pea olema just kasutajakogemuse guru ega seenior disainer, et aru saada, et sellist kodulehte, kust midagi kunagi üles ei leia ega äppi, mis peale esimest kasutamist maha installitakse, pole kellelegi vaja. Meil võib olla soov oma ülioriginaalse kujunduse ja navigatsiooniga panna Maa teistpidi pöörlema ja kasutajaid harjumusi muutma. Paraku see alati ei õnnestu. Mida siis silmas pidada, et olla kohe edukam, mitte peale kolmanda ringi veaparandusi?
Miks on oluline testida kasutajatega, kes asuvad väljaspool Eestit?
Tänapäeval on tavaline see, et ettevõte asub ühes riigis, kuid pakub oma teenust/toodet üle maailma. Kasutajate harjumused võivad olla aga täiesti erinevad, seda isegi naaberriikides.