Kasutajakogemuse testimine

Kasutajakogemuse testimine ehk UX testimine on tõhus meetod leidmaks, milliste probleemidega puutuvad kasutajad kokku Sinu teenuse või keskkonna kasutamisel.

Kuidas see käib?

Me kutsume enda või Sinu juurde kasutajad ning anname neile ette Sinuga kokku lepitud kasutusjuhud, mida nad keskkonnas tegema peavad.

UX testimine aitab välja selgitada:

  • Kuidas kasutajad keskkonda kasutavad,
  • Milliste probleemidega nad kokku puutuvad,
  • Kuidas kasutajakogemuse ja äri tulemusi parandada.
Kasutajakogemuse testimist viime läbi tavaliselt 3-5 kasutajaga. Üks kasutaja korraga ning ühe testi kestuseks on 1-1,5 h. Kasutajate arv ning testi ajaline kulg oleneb keskkonna sihtgrupist, funktsionaalsusest ja keerukusest.

Testimine 3-5 kasutajaga toob tavapäraselt esile 70 kuni 85% kasutajakogemuse probleemidest. Kui on rohkem sihtrühmi, tasub igast sühtrühmast kaasata 3 kasutajat, seda põhjusel, et erinevatel sihtrühmadel on küllaltki suur ühisosa. 

Lisaks meie poolt esitatud uuringu tulemustele ja muudatusettepanekutele on võimalik üle vaadata ka kõik testide videosalvestused.

Võimalusel saad Sina ja Sinu meeskond kõiki teste ka nende läbiviimise ajal jälgida - nii tunned ka ennast kasutaja kingades, mis aitab paremini läbi mõelda erinevaid lahendusi kasutaja võtmes.

Vaata ka meie teisi teenuseid: